Modul Ketagihan

“Cuba bayangkan perasaan anda bila dah berjaya bebas dari ketagihan (Ketagihan video lucah, ketagihan dadah, ketagihan merokok, dll) tak lama lagi? Mesti gembira giler kan?”

Anda sedang membaca ini bermaksud sama ada anda sedang berusaha nak pulihkan ketagihan video lucah atau lain-lain ketagihan.


Mungkin anda dah cuba banyak kali nak berhenti tengok video lucah namun masih kembali tengok benda itu dan rasa susah nak berhenti


Saya dengar luahan hati anda, dan ingin menawarkan sesuatu yang mungkin anda cari selama ini

 

Semenjak penubuhan Noetic Therapy Resources pada 2012, isu ketagihan video lucah atau ketagihan seksual menjadi respon yang paling tinggi dikalangan pengunjung blog yang saya terima. Oleh yang demikian, saya telah berusaha untuk menyiapkan modul ketagihan yang pastinya dapat membantu anda andainya anda terlibat dalam belenggu ketagihan ini.

Anda nak tak jadi lebih kuat dan berjaya latih diri lawan ketagihan video lucah atau apa jua ketagihan dalam masa 30 hari sahaja?


Dengan singgah di blog ini pastinya anda bukan seorang yang mudah berputus asa dalam memulihkan ketagihan yang anda hadapi. Betul tak? Berbanding orang yang tak mahu berubah di luar sana, anda sentiasa pilih untuk berubah

Kalau anda betul-betul nak setelkan sebarang bentuk ketagihan seperti video lucah, ketagihan seksual atau ketagihan bahan bahan terlarang, atau segala bentuk ketagihan yang asyik-asyik menyusahkan anda, mesti anda sanggup sahut cabaran dalam modul ketagihan ini. 



Testimoni pembaca

                                                               Testimoni sebenar 1
                                                              Testimoni sebenar 2

 

Modul ketagihan 1.0 = eBuku bertajuk Masanya Kini Tiba

eBuku Masanya Kini Tiba

Adakah anda anggap diri anda seorang yang sentiasa berusaha untuk jadi lebih baik? 


Jika begitu, apa kata ikuti modul ketagihan 1.0 ini, dan lakukan teknik-teknik yang diterangkan untuk lihat sendiri adakah anda juga mampu untuk membebaskan diri anda dari ketagihan.


Ini adalah modul asas yang akan memberi penerangan kepada anda berhubung ketagihan secara neurologi dan apakah langkah-langkah utama yang perlu anda ambil.

 

 

Modul ketagihan 1.0 ini mungkin boleh dijadikan satu bentuk titik permulaan yang berkesan untuk membantu dalam proses pemulihan diri ini.


Topik best yang akan anda kuasai:

  • Ketagihan secara saintifik
  • Strategi pemulihan
  • Langkah pengawalan

 

Anda akan dapat ebuku mengenai ketagihan (63 muka surat), modul ketagihan (tugasan harian yang perlu dibuat sepanjang proses pemulihan) dan penerangan modul

Mesti anda nak tahu apakah teknik yang terkandung dalam eBuku ni sehingga naikkan semangat untuk orang pulihkan ketagihan mereka kan? 

 


============================================

Modul ketagihan 2.0 = eBuku bertajuk Belasah PMO Hardcore Mode  

PMO merujuk kepada Pornografi, Masturbation (Onani), Orgasm (Ejakulasi)


Ini merupakan eBuku modul ketagihan siri yang ke dua yang berjaya dikeluarkan dengan fokus utama membantu anda 

MELAWAN KETAGIHAN VIDEO LUCAH 

(Fokus utama adalah untuk mereka yang ketagihan pornografi, walaubagaimana pun sebarang bentuk ketagihan boleh dikaitkan juga dari sudut proses pemulihan)

 

Satu realiti yang perlu anda terima, andainya anda ketagih video pornografi, setakat berhenti tengok sahaja belum cukup. Maksudnya kalau ‘plan’ anda sekadar

“Aku berhenti tengok video lucah untuk satu tempoh masa, nanti bila dah lama-lama tak tengok hilanglah ketagihan ni”


Inilah sebab utama mengapa mereka yang ketagih pornografi kembali semula kepada tabiat tersebut walaupun berjaya ‘tahan’ untuk satu tempoh masa. 

ANDA PERLUKAN TRAINING SUPAYA ANDA DAPAT LAWAN KETAGIHAN VIDEO LUCAH ATAU SEGALA BENTUK KETAGIHAN!

Anda perlu training minda anda untuk lawan ‘kehendak’ tersebut. Bila minda anda dah kuat barulah dengan mudahnya anda meninggalkan tabiat buruk itu. 

 
 

Melalui Modul ketagihan 2.0 ini anda akan didedahkan dengan 5 bentuk training yang perlu anda lakukan setiap hari sepanjang cabaran 30 hari melawan ketagihan.


Bukan itu saja, anda juga akan cuba sesuatu yang POWER iaitu

HIPNOSIS DALAM MELAWAN KETAGIHAN YANG SELAMA INI MERANTAI ANDA. 

 

Berikut merupakan isu kandungan menarik yang akan ketahui dalam eBuku Belasah Ketagihan Hardcore Mode:

  • Cara memanipulasikan emosi
  • Cara mengawal tindak balas emosi
  • Cara menguatkan kawalan minda
  • Teknik memprogramkan minda anda (Hipnoterapi)
  • Cara memotivasikan diri anda

Dengan Modul ketagihan 2.0 ini anda dapat 

 
  • eBuku Belasah PMO Hardcore Mode, 78 muka surat
  • Audio mp3 Hipnosis pulihkan ketagihan
  • Skrip Hipnosis diri untuk pulih ketagihan 

Selain daripada melatih anda melawan ketagihan, Modul ketagihan 2.0 ini juga memberikan fokus utama iaitu ingin menjadikan anda seorang yang lebih konfiden dan lebih bersemangat.


==================================



Tajuk eNovel  : Husin dalam Projek Cahaya

Novel motivasi Berjudul Projek Cahaya
Testimoni sebenar 3

Apakah agaknya pendedahan dalam novel motivasi ni sampai salah seorang pembaca menghantar testimoni di atas?

Jadi adakah anda suka baca buku motivasi bagi membakar semangat anda untuk menjadi lebih baik? Silalah dapatkan novel motivasi (102 muka surat) berjudul Projek Cahaya.

Maklumat menarik yang akan anda tahu : 

  • Minda bawah sedar
  • Motivasi
  • Kunci gembira hidup
  • Memulihkan ketagihan

Kalau anda sukakan perubahan emosi berlaku dalam diri anda buku ini pastinya dapat membantu. 

============================================

Saya berminat dan ingin dapatkan modul ketagihan 1.0, modul ketagihan 2.0 dan eNovel motivasi!
 .
.
Apakah yang perlu saya buat?
.
.
Sangat mudah, hanya perlu transfer, deposit, sebanyak RM 30 sahaja terlebih dahulu kemudian barulah klik pada pautan MUAT TURUN di bawah ini. Ya, tiada pengesahan akan dibuat. Saya percaya anda akan berlaku jujur sebab anda yang nak pulihkan diri anda.
 .
 .
Lakukan pembayaran sebanyak RM 30 ke akaun Maybank 154053448050 (Amirul Bin Ramli) dan setelah selesai pembayaran, barulah klik pada pautan MUAT TURUN di bawah ini. 
 .
 .
MUAT TURUN MODUL KETAGIHAN 1.0 + MODUL KETAGIHAN 2.0 + eNOVEL DI BAWAH
 .
 .

============================================


Sebarang pertanyaan, testimoni di alu alukan whatsapp 01117676955, Amirul. 

============================================

AMIRUL BIN RAMLI, Founder NTR, Noetic Therapy Resources, (JR0032088-X). NTR ditubuhkan pada 31 Ogos 2012.  Beliau memegang Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Komunikasi di UIAM. Minatnya yang mendalam dalam isu ketagihan, motivasi, pembangunan diri bermula pada tahun 2011 tahun pertama di universiti. Bidang yang diminatinya adalah pemulihan ketagihan serta pengurusan stress.