Adakah melancap dan menonton video lucah buat anda mati pucuk?

Tak perlu belit belit. Jawapan untuk persoalan di atas adalah

YA

Baik begini, kalau kita perhatikan zaman terdahulu sebelum munculnya internet dan telefon pintar, zaman atuk atuk kita dahulu. Lihat dari sudut kesuburan mereka. Biasanya kita mesti selalu dengar yang anak sampai 10,11 orang malah ada yang lebih

“Hey tak payah la banding dulu dengan sekarang, sekarang kos tinggi mana sama dengan dulu”

Ok Betul jugak tu,  macam mana pula dengan masalah kesuburan lelaki yang zaman sekarang? Adakah anda rasa semakin meningkat atau sama saja.

Zaman dulu tiada internet, tiada smartphone, tidak ada bahan bahan lucah (ada tapi tak semudah sekarang)

Zaman sekarang hanya beberapa klik dan sentuhan di smartphone seseorang tu dengan mudahnya layan video lucah dan melancap melepaskan kehendak seksual sesuka hati.

Zaman dulu kondisi seksual seseorang boleh kata normal. Bangun pagi, kerja, masa berkeluarga, hubungan seks yang normal. Setuju?

Macam mana dengan zaman sekarang? Adakah anda rasa kondisi seksual mereka yang menonton video lucah sama dengan mereka yang terdahulu?

Dah tentu TIDAK

Antara yang saya boleh kongsikan hasil pembacaan,

Overstimulating

Bila tengok video lucah, otak anda akan overstimulated dengan video video. Bayangkan ada berjuta juta video lucah dalam internet. Terlalu banyak dan macam macam jenis ada. Hardcore, homoseksual..

Jadi disebabkan otak dah di overstimulated, kenikmatan seks yang normal akan hilang. Ini adalah kenyataan yang perlu diterima.

Adegan seks dalam video lucah tidak sama dengan seks sebenar

Kebanyakkan pon star hanyalah sekadar lakonan dan di ada adakan

Sedangkan seks yang semula jadi melibatkan hubungan kasih sayang antara dua insan.

Habis apa kesannya bila overstimulating?

Itulah yang disebut mati pucuk. Organ seksual seseorang lelaki itu sukar untuk teransang disebabkan dah terlalu overstimulated.

Maksudnya tak cukup keras bila berhubungan, atau nak sedang cakap..
Kena tengok video lucah banyak baru dapat ereksi tu semula. (Kalau mati pucuk yang serius ereksi pun tak boleh)

Jadi sekali lagi adakah video lucah & melancap menjadikan anda mati pucuk?

YA

About Amirul Ramli

Leave a Reply