Modul Ketagihan

“Cuba bayangkan perasaan anda bila dah berjaya bebas dari ketagihan video lucah atau ketagihan lain tak lama lagi? Mesti gembira giler kan?”

Anda sedang membaca ini bermaksud sama ada anda sedang berusaha nak pulihkan ketagihan video lucah atau lain-lain ketagihan.


Mungkin anda dah cuba banyak kali nak berhenti tengok video lucah namun masih kembali tengok benda itu dan rasa susah nak berhenti


Saya dengar luahan hati anda, dan ingin menawarkan sesuatu yang mungkin anda cari selama ini

 

Semenjak penubuhan Noetic Therapy Resources pada 2012, isu ketagihan video lucah atau ketagihan seksual menjadi respon yang paling tinggi dikalangan pengunjung blog yang saya terima. Oleh yang demikian, saya telah berusaha untuk menyiapkan modul ketagihan yang pastinya dapat membantu anda andainya anda terlibat dalam belenggu ketagihan ini.

Anda nak tak jadi lebih kuat dan berjaya latih diri lawan ketagihan video lucah atau apa jua ketagihan dalam masa 30 hari sahaja?


Dengan singgah di blog ini pastinya anda bukan seorang yang mudah berputus asa dalam memulihkan ketagihan yang anda hadapi. Betul tak? Berbanding orang yang tak mahu berubah di luar sana, anda sentiasa pilih untuk berubah

Kalau anda betul-betul nak setelkan ketagihan video lucah, ketagihan onani, ketagihan seksual (Porn, Masturbation & Orgasm, PMO) yang asyik-asyik menyusahkan anda sekarang, mesti anda sahut cabaran dalam modul ketagihan ini. 



Testimoni pembaca

                                                               Testimoni sebenar 1
                                                              Testimoni sebenar 2


============================================

Modul ketagihan 2.0 = eBuku bertajuk Belasah PMO Hardcore Mode

PMO merujuk kepada Pornografi, Masturbation (Onani), Orgasm (Ejakulasi)


Ini merupakan eBuku siri yang ke dua yang berjaya dikeluarkan dengan fokus utama membantu anda 

MELAWAN KETAGIHAN VIDEO LUCAH & KETAGIHAN ONANI



Satu realiti yang perlu anda terima, andainya anda ketagih video pornografi, setakat berhenti tengok sahaja belum cukup. Maksudnya kalau ‘plan’ anda sekadar

“Aku berhenti tengok video lucah untuk satu tempoh masa, nanti bila dah lama-lama tak tengok hilanglah ketagihan ni”


Inilah sebab utama mengapa mereka yang ketagih pornografi kembali semula kepada tabiat tersebut walaupun berjaya ‘tahan’ untuk satu tempoh masa. 

ANDA PERLUKAN TRAINING SUPAYA ANDA DAPAT LAWAN KETAGIHAN VIDEO LUCAH!

Anda perlu training minda anda untuk lawan ‘kehendak’ tersebut. Bila minda anda dah kuat barulah dengan mudahnya anda meninggalkan tabiat buruk itu. 

Melalui Modul ketagihan 2.0 ini anda akan didedahkan dengan 5 bentuk training yang perlu anda lakukan setiap hari sepanjang cabaran 30 hari belasah PMO.


Bukan itu saja, anda juga akan cuba sesuatu yang POWER iaitu

HIPNOSIS DALAM MELAWAN KETAGIHAN VIDEO LUCAH ATAU KETAGIHAN PORNOGRAFI

Berikut merupakan isu kandungan menarik yang akan ketahui dalam eBuku Belasah PMO Hardcore Mode:

  • Cara memanipulasikan emosi
  • Cara mengawal tindak balas emosi
  • Cara menguatkan kawalan minda
  • Teknik memprogramkan minda anda (Hipnoterapi)
  • Cara memotivasikan diri anda

Dengan Modul ketagihan 2.0 ini anda dapat 

  • eBuku Belasah PMO Hardcore Mode, 78 muka surat
  • Audio MP3 Hipnosis Pulih Ketagihan Video Lucah
  • Modul Ketagihan 1.0 (Percuma)
  • Novel Motivasi (Percuma)

Selain daripada melatih anda melawan PMO, Modul ketagihan 2.0 ini juga memberikan fokus utama iaitu ingin menjadikan anda seorang yang lebih konfiden dan lebih bersemangat.



Klik di bawah untuk dapatkan Modul ketagihan 2.0 ini segera!



============================================

Modul ketagihan 1.0 = eBuku bertajuk Masanya Kini Tiba

eBuku Masanya Kini Tiba

Adakah anda anggap diri anda seorang yang sentiasa berusaha untuk jadi lebih baik? 


Jom ikuti modul ketagihan 1.0 ini, lakukan teknik-teknik yang diterangkan, dan tengok adakah anda juga mampu untuk membebaskan diri anda dari ketagihan video lucah tersebut.


Ini adalah modul asas yang akan memberi penerangan kepada anda berhubung ketagihan secara neurologi dan apakah langkah-langkah utama yang perlu anda ambil.



Modul ketagihan 1.0 ini mungkin boleh untuk anda jadikan satu bentuk pelajaran yang berkesan dalam dapat membantu lagi anda dalam proses pemulihan diri ini.


Topik best yang akan anda kuasai:

  • Ketagihan secara saintifik
  • Strategi pemulihan
  • Langkah pengawalan

Anda akan dapat ebuku mengenai ketagihan video lucah (63 muka surat), modul ketagihan (tugasan harian yang perlu dibuat sepanjang proses pemulihan) dan penerangan modul

Mesti anda nak tahu apakah teknik yang terkandung dalam eBuku ni sehingga naikkan semangat untuk orang pulihkan ketagihan mereka kan? Klik di bawah untuk dapatkannya



==================================



Tajuk ebuku : Husin dalam Projek Cahaya

Novel motivasi Berjudul Projek Cahaya
Testimoni sebenar 3

Apakah agaknya pendedahan dalam novel motivasi ni sampai salah seorang pembaca menghantar testimoni di atas?

Jadi adakah anda suka baca buku motivasi bagi membakar semangat anda untuk menjadi lebih baik? Silalah dapatkan novel motivasi (102 muka surat) berjudul Projek Cahaya.

Maklumat menarik yang akan anda tahu : 

  • Minda bawah sedar
  • Motivasi
  • Kunci gembira hidup
  • Memulihkan ketagihan

Kalau anda sukakan perubahan emosi berlaku dalam diri anda buku ini pastinya dapat membantu. 


Klik button di bawah untuk dapatkannya segera. 

============================================


Sebarang pertanyaan, testimoni di alu alukan whatsapp 01117676955, Amirul. 

============================================

AMIRUL BIN RAMLI, Founder NTR, Noetic Therapy Resources, (JR0032088-X). NTR ditubuhkan pada 31 Ogos 2012.  Beliau memegang Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Komunikasi di UIAM. Minatnya yang mendalam dalam isu ketagihan, motivasi, pembangunan diri bermula pada tahun 2011 tahun pertama di universiti. Bidang yang diminatinya adalah pemulihan ketagihan serta pengurusan stress.