Remaja rogol ibu sendiri selepas tengok video lucah

Bila baca tajuk artikel ni apa yang anda rasa? Rasa terkejut? Mesti rasa tak sangka macam mana anak dia boleh buat macam tu dekat ibu sendiri kan?


Anda pastinya dah tahu, salah satu kesan ketagihan video lucah

Gagal mengawal kehendak seksual 



Bukan saja ketagihan video lucah, apa juga ketagihan turut sama menyebabkan seseorang itu gagal menggunakan fikiran yang rasional.

Atau munkin sebenarnya mereka mampu untuk fikir benda tu salah, tapi tak dapat nak mengalahkan kehendak yang dah menjajah jiwa.



Macam-macam kesan buruk video lucah, ini hanya segelintir kecil dikutip oleh media. Bagaimana dengan yang tak diketahui ramai? 

Mungkin ada hidup seseorang yang musnah disebabkan ketagihan video lucah. Jadi


Adakah anda ingin biarkan hidup anda jadi begini?  Ubah hidup anda segera!



KUALA LUMPUR – Seorang remaja lelaki berusia 15, ditahan polis selepas didakwa atas kesalahan merogol ibunya, 44 tahun. Ibunya telah membuat laporan ke pihak polis berhubung tindakan liar anaknya itu. Pihak polis juga menyatakan bahawa remaja tersebut didapati menonton video lucah sebelum melakukan jenayah itu.



Berikut merupakan kesan tabiat menonton video lucah terhadap individu

  • Minda dipenuhi dengan fikiran fikiran bermotifkan seksual  menyebabkan kehidupan normal individu terganggu

  • Ketagihan video lucah juga dikaitkan dengan ketagihan onani sekaligus menyumbang kepada erectile dysfunction, mati pucuk

  • Kehendak seksual yang tak dapat dikawal sehingga mendatangkan kemudaratan kepada diri

sumber :

http://www.thestar.com.my/news/nation/2014/08/20/crime-son-rapes-mother/

About Amirul Ramli

Menubuhkan Noetic Therapy Resources pada 2012. Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Komunikasi UIAM. Minat bidang motivasi, pembangunan diri, psikologi dan yang sama waktu dengannya. Sedang mengejar impian sebagai profesional speaker!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *