Tertinggal la pulak

Macam dalam entri ulasan buku semalam, sy kan ada bagitahu hari ni balik ke Muar. Sekarang dah sampai muar pun.

Cumanyaa

Buku ada di Kuala Lumpur!

Hahaha. Buku recover to live to saya tertinggal lepas buat ulasan tu. Buku selalu sy letak dekat sebelah bantal so mmg tak perasan lah masa balik ni.

Jadi nampaknya ulasan buku Recover to Live akan ditangguhkan siarannya buat sementara waktu. Dalam bulan 2 nanti baru sy pergi rumah sewa dkt KL tu.

Oleh yang demikian, sy akan cuba cari buku lain yang menarik berkaitan dengan ketagihan ni.

Teruskan bersama blog ni!

About Amirul Ramli

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *