Apa anda dapat selepas berjaya pulih ketagihan video lucah?

Adakah anda akan rasa apa apa perubahan lepas berhenti tengok video lucah?

Dah tentu laaa bro.

Sesiapa yang tengok video lucah pastinya melancap atau onani sekali. Dan perbuatan keluarkan air mani tu adalah kesilapan yang BESAR

Sebab apa?

Air mani lelaki mengandungi segala zat zat mineral, vitamin dari tubuh badan.

Serius la takkan la anda anggap air mani tu sekadar air kosong yang takde ape ape kalau nak buang??

Air mani tu diperlukan untuk penghasilan zygot! Kemudian embrio dan fetus. Untuk kelahiran anak anda!

Jadi kalau air mani tu nak menghasilkan sesuatu yang hebat (manusia) mestilah kandungan air mani tu pun hebat jugak

Baik apa pandangan anda jika anda layan video lucah dan dengan sesuka hatinya keluarkan air mani tu? Patut ke?

Come on, common sense bro. Haha

Oleh itu apa yang anda dapat bila dah berjaya pulih ketagihan video lucah, ketagihan melancap atau onani?

Anda akan jadi lebih…

BERKEYAKINAN.

orang akan nampak anda berbeza. Orang akan nampak anda lebin konfiden dan berkeyakinan berbanding dulu. Orang akan perasan perubahan baru pada diri anda.

Sebabnya

Anda kini tak lagi membuang air mani, jadi segala zat mineral, vitamin dan tenaga itu akan kekal dalam tubuh badan anda.

Maksudnya akan rasa lebih bertenaga. Dan bila anda lebih bertenaga anda akan jadi

LEBIH YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI

Dan rasanya anda sendiri tahu, apa kebaikan yang akan anda dapat bila anda dah jadi seorang yang lebih konfiden. Macam macam anda boleh buat!

Stay strong, kuatkan semangat. Kekalkan motivasi dengan singgah blog ni atau website lain untuk baca baca artikel sebagai pembakar semangat. Percaya dan beri peluang untuk diri anda pulih. Go!

About Amirul Ramli

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *